Parafia św. Mikołaja w Miszewku Strzałkowskim

Wycieczka integracyjna- 12-18.09.2009

Podróż do Karpacza (sobota) minęła szybko i przyjemnie. Całą drogę dzieci śpiewały lub rozmawiały ze sobą czy z opiekunami. W niedzielę byliśmy na Mszy św. a potem przed ratuszem widzieliśmy uroczystość związaną z wybitnymi polskimi podróżnikami. Dalej jeździliśmy na zjeżdżalni saneczkowej „Kolorowa.” Następnie spacerem obeszliśmy Karpacz.
W poniedziałek wyruszyliśmy na Śnieżkę. Najpierw wjechaliśmy wyciągiem na Kopę a następnie pieszo szliśmy na szczyt i z powrotem aż do miasta. We wtorek odpoczywaliśmy w Western City (miasteczku kowbojskim). Do atrakcji należała jazda konna, strzelanie z łuku czy różne inscenizacje- napad na bank, taniec indiański, strzelanina w mieście. W środę przy pięknej pogodzie pojechaliśmy zwiedzać Kotlinę Jeleniogórską (Zamek Chojnik, Wodospad Kamieńczyka, Wodospad Szklarki). W czwartek we mgle zwiedzaliśmy Karpacz: Kościółek Wang, Muzeum Lalek, Muzeum Sportu i Turystki. W piątek obudziło nas piękne słońce i po śniadaniu i sprzątnięciu ośrodka wyruszyliśmy w podróż do Miszewka.